کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جشن ميلاد کوثر در شهرستان سامان برگزار مي شود

19 فروردين 1394 ساعت 13:48

رئيس ستاد بزرگداشت مقام مادر و هفته زن شهرستان سامان گفت: جشن ميلاد کوثر در شهرستان سامان برگزار مي شود.


به گزارش جهانبین نیوز سعيد صالحي در گفتگو با سامان ما با اشاره بر اينکه جشن ميلاد کوثر در شهرستان سامان روز يکشنبه در حسينه حضرت ابوالفضل برگزار مي شود، اظهار داشت: در شهرستان بيش از ۴۰ عنوان برنامه در رساتاي گرايم داشت روز مادر برگزار مي شود.

وي با بيان اينکه برنامه هاي از قبيل پياده روي عمومي، جشن ميلاد کوثر، ديدار با امام جمعه شهرستان، و ادارات شهرستان با توجه به جامعه هدف در شهرستان برنامه در رساتاي گراميداشت روز مادر و تجليل از مادران و .. خواهند داشت.

صالحي با بيان اينکه شخصيت حضرت فاطمه زهرا(س) در همه اعصار و قرون گذشته الگوي بسيار مناسبي براي مردم به‌ويژه نسل جوان بوده و هست بيان داشت: به عبارت بهتر جنبه‌هاي گوناگون اين شخصيت اعم از سيره سياسي و عبادي شان مي‌تواند اين بانوي بزرگ را به‌عنوان محوري اصلي براي زندگي‌هاي فردي و اجتماعي معرفي کند.

وي افزود: در يک جمله کوتاه مي توان گفت که صديقه طاهره به عنوان محور و قطب همه ارزش‌ها و الگوي همه ابعاد ارزشي درهمه ادوار تاريخ مطرح مي باشد.

صالحي تصريح کرد: اگر هر زني مي خواهد به عنوان مادر موفق باشد و فرزندان درستي تربيت کنند بايد روش تربيتي، شوهرداري و بچه داري فاطمه زهرا را الگوي عملي فرا راه زندگي خود قرار دهند.

انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س


کد مطلب: 21655

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21655/جشن-ميلاد-کوثر-شهرستان-سامان-برگزار-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir